Bir araya gelişlerinin 12. yılını, uzun bir aradan sonra yayımladıkları ‘’Akıyor Zaman‘’ adlı üçüncü albümleriyle pekiştiren ‘’Seksendört’’, yine adından sıkça söz ettireceğe benziyor.
2005 yılında yayımlanan ve kendi isimlerini taşıyan ilk albümleri ‘’Seksendört’’ ile, Türk rock piyasasında sağlam bir yer edinmeyi başaran grup, 2008 yılında çıkardıkları ‘’K.G.B’’ isimli albümleriyle de başarılarının tesadüf olmadığını kanıtlamıştı. Prodüktörlüğünü kendilerinin yaptığı iki albümle, “Ölürüm Hasretinle”, “Affet”, “Son Mektup”, “Azap” ve “Karagözlüm” gibi birçok hit’ e imza atan “Seksendört”, yeni albümleri “Akıyor Zaman” ile hedefini daha belirgin hale getiriyor ve uzunca bir süre radyo ve televizyonları meşgul edeceğe benziyor.
Yerinde saymamayı, daima gelişmeyi ve müziklerini olgunlaştırmayı amaç edinen ” Seksendört ” yeni albümlerinde ilk değişikliği prodüktör koltuğunu Haluk Kurosman’ a teslim ederek gerçekleştiriyor. Türkiye’de bir çok önemli projede ismini gördüğümüz “Haluk Kurosman” ise imzasını, grubun duyumunda radikal değişiklikler yaparak atıyor.
Klasikleşmiş rock kalıplarına bağımlı kalmadan şarkıların gücünü en iyi şekilde sevenlerine hissettirmeyi hedefleyen ekip, Türkiye’nin önemli isimlerini de arkalarına alarak adımlarını sağlamlaştırıyor. “Şimdi Hayat” ta klarnet virtüözü Hüsnü Şenlendirici, “Pert Oldu” da kanun üstadı Aytaç Doğan, “Kara Duvak” ta ise 2 büyük isim, kemençede Selim Bölükbaşı ve vokalde güçlü yorumuyla Yavuz Bingöl, 2011 in en iddialı yapımlarından biri olmaya aday “Akıyor Zaman” a can katıyor.
“Akıyor Zaman”, adını grubun ikinci albümleri “K.G.B.” den sonra geçirdikleri 3 yıllık zaman diliminden alıyor. Genel olarak geçmişe özlem konseptinin ağır bastığı albümün kapak içi görsellerinde, şarkılar fotoğraflara yansıtılmış durumda. Özel olarak tasarlanmış 4 gerçek dekorda çekilen, 70’ler, 80’ler, 90’lar ve 2000’ler konsepti, Murat Süyür imzası taşımakta. Günümüzden geçmişe bir bakışın ve zamanın terse akışının temsil edildiği görsellerin sanat yönetmenliği ve tüm konsept tasarımları Enes Erkan’ a ait.